Pages

Monday, April 19, 2010

Kemana nak ku bawa diri...

Kemana ya....!

Erm.. : Balance AL - 2009 berbaki lebih kurang 10 - 13 hari.
: 2010 AL - 18 hari + cuti tender. (Byk tu..)

Macam mana harus ku langsaikan "AL 2009" sebelum June, 2010 kesemuanya.

Memberanikan diri untuk bertemu COO, Aku bertanyakan balance AL ku yg diwajibkan clear sebelum June, 2010. Kami berbincang dgn aman/damai, cuti diluluskan untuk selang seminggu iaitu hari Jumaat & Isnin. Jika ada tender tak boleh lah bercuti. Alhamdulillah sekarang aku takde masallah lagi. Ada juga rakan pejabat advice aku untuk mengambil 6 hari sahaja yang balance nyer kira sedekah. Bukan lah aku berkira, tapi aku terpaksa kerana sebelum aku confirmed,aku tidak dibenarkan sama sekali oleh HR untuk mengambil cuti. Kesian kan aku, terpaksa berhempas pulas untuk menyimpan cuti tender yg tak seberapa dan kalau aku bercuti terpaksa pulang awal walaupun kepenatan. Keperitan ini serba sedikit membuat kan aku keciwa dan tidak beralah.

Kebetulan minggu ni pun , di Kampung ada kenduri kahwin "sepupuku". So boleh lah aku ambil kesempatan ini untuk melepak di kampung. Suami tak ikut, banyak kerja katanya. Wah ! apa lagi jadi org bujang lah aku.

Tak sabar nak balik kampung..yehaaaaa....

Continue...bye.

No comments:

Post a Comment